Nou volum de la revista Studia Lulliana (2020)

04 desembre 2020

Ha sortit publicat el volum 60 de la revista Studia Lulliana corresponent a l'any 2020. Inclou articles de Simone Sari, d'Annemarie Mayer, de Michela Pereira i de Pere Joan Planas Mulet, un recull de bibliografia lul·lística i ressenyes de treballs sobre Ramon Llull i el lul·lisme, i cròniques sobre jornades lul·lianes.

La revista, editada per la Maioricensis Schola Lullistica i pel Centre de Documentació Ramon Llull de la Universitat de Barcelona, amb el suport de la Universitat de les Illes Balears, té una periodicitat anual i es publica en format electònic.

Podeu consultar el nou volum a la pàgina web de la Maioricensis Schola Lullistica i al repositori digital de la biblioteca de la Universitat de les Illes Balears.