SLIMM: Programa del semestre en curs

Seminari Literatura i Cultura de l’Edat Mitjana  i l’Edat Moderna. Coordinat per Lola Badia i Josep Solervicens. Curs 2016-2017- Primer quadrimestre:

18 d’octubre: Rosanna Cantavella (Universitat de València) L'edició filològica digital en el marc de les transformacions en la comunicació acadèmica

29 de novembre: Maria Paredes (Universitat de Barcelona) Un model epistèmic d’Il·lustració

13 de desembre: Sadurní Martí (Universitat de Girona) El viatge textual de la Sibil·la: circulació i testimoni entre Occitània i Catalunya

10 de gener: Marinala Garcia Sampere (Universitat d’Alacant) Sobre la versió catalana de la Legenda aurea; el manuscrit E (Monestir de l'Escorial, ms. N-III-5)

Sessions d’octubre i novembre: sala de graus, Edifici històric. Sessions de desembre i gener: sala de professors, Edifici Carner. 19:30h.