Activitats del GELIV a Palma

Data de finalització
11 novembre 2016, 01:00
Lloc

Dia 10: Universitat de la Illes Balears, edifici de la Riera, Sala de Juntes. Palma, carrer Miquel dels Sants Oliver, 2, 11-16'45 h

Dia 11: Campus de la Universitat de les Illes Balears, Edifici Ramon Llull, Aula de Graus, 10-19 h

El Grup d'Estudis sobre la literatura del Vuit-cents convoca a Palma dues activitats. El dia 10 de novembre tindrà lloc la I Trobada d’Estudiosos de la Literatura i la Cultura produïda a les Illes Balears en el segle XIX, coordinada pel Dr. Damià Pons. L’objecte d’aquesta Trobada és exposar i debatre l’estat de la qüestió d’aquests estudis (la bibliografia, les línies de recerca actives, els autors i les matèries pendents d’investigació, les connexions amb la història política i social). L’accés és lliure i gratuït. Programa. El dia 11 de novembre de 2016 tindrà lloc la celebració del VI Seminari d’Estudis Catalans del Vuit-cents, coordinat pel mateix Dr. Damià Pons. L’objecte d’aquest seminari és l’exploració i el debat al voltant de la presència de “Ramon Llull en la literatura catalana del segle XIX”. L’accés és lliure i gratuït. Programa.