CLUB24: "La promoció de l’ús de la llengua des del sistema educatiu: realitats i possibilitats"

Data d'inici
04 novembre 2016, 01:00
Data de finalització
04 novembre 2016, 01:00

Aula 203 (Edifici Històric)

El 24è Col·loqui Lingüístic de la Universitat de Barcelona vol posar a l’abast de la comunitat universitària i educativa en general alguns recursos que facilitin el debat sobre la qüestió plantejada a partir de dades contrastades. Per fer-ho, començarem escoltant algunes lliçons de la psicologia social i la psicolingüística sobre com pot incidir-se en els comportaments humans. En segon lloc, analitzarem com són els discursos sobre les llengües i l’escola dels actuals professors i dels futurs ensenyants. Tot seguit abordarem quines són les activitats de promoció de l’ús que es duen a terme —o s’estan projectant— des dels sistemes educatius de Catalunya, les Illes Balears, el País Valencià i la Catalunya Nord. Acabarem el Col·loqui amb una taula rodona entre els participants i amb les intervencions del públic. Programa i inscripcions.