Cerimònia de graduació 2016. Els parlaments

El 5 de juliol de 2016 va tenir lloc la cerimònia de graduació de la promoció 2012-2016 de Filologia Catalana al Paranimf de la Universitat de Barcelona. En nom dels nous graduats, va parlar Sara Mortreux, que va acabar el seu parlament amb aquestes paraules: "I el dia en què ja vells fondegem l’illa d’Ítaca, sabrem que si som rics de tot el hem guanyat fent el camí, un dels grans motius serà el d’haver estudiat a la Universitat de Barcelona." Va actuar com a padrí de la promoció el prof. Josep M. Domingo, que en el seu parlament, destacava que "l’orgull íntim que ara ens és permès (els és permès, anava a dir, però m’hi compto), l’exhuberància del goig d’haver arribat fins aquí, és promesa de realització i d’imminència." La nostra enhorabona a tots plegats per aquesta nova fornada FilCat.UB: Soraya Àvila Juanpere, Eloi Bellés Boeta, Laia Benavent Llinares, Roser Casamayor de Bolòs, Esteve Ferré Honrubias, Marina Garcia de Mateos Soronellas, Laura Hugas Orpina, Judit Lligonya Tenas, Neus Llorens Domingo, Maria del Mar Mir Campillo, Sara Mortreux Soley, Clàudia Pey Asensio, Genís Poch Cassola, Blanca Rey Serra, Lídia Riera Oleari di Bellagente, Víctor Ruiz Vázquez, Maria Sánchez Mas.