El Màster d'estudis avançats en llengua i literatura catalanes, acreditat amb excel·lència

El Màster Oficial Internuniversitari d'Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes que oferim des de la UB i la UAB ha estat acreditat amb excel·lència per l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU). L’objectiu del màster és proporcionar una formació específica i avançada en llengua i literatura catalanes, tant pel que fa als aspectes teòrics com pel que fa als aspectes més aplicats. Els estudis estan organitzats en dues especialitats: lingüística catalana i literatura catalana. L’objectiu principal del màster és el de proporcionar una formació específica que capaciti l’alumnat per a poder avançar en la recerca de la llengua i la literatura catalanes i per a poder aplicar les competències i les habilitats adquirides al màster en aquelles professions que estan directament relacionades amb la llengua i la literatura. Ens en congratulem i aprofitem per recordar-vos que ja és obert el termini de preinscripció d'aquest màster.