"La universitat va a l'institut": les nostres propostes

Per segon any consecutiu, els Estudis de Filologia Catalana de la UB participem en el programa d'aprenentatge i servei "Compartir i idees: la universitat va a l'institut". Oferim als instituts de secundària la possibilitat que estudiants del nostre grau, sota la supervisió del seu professor, facin en instituts de secundària un taller-conferència sobre els següents temes. Al primer quadrimestre: Bernat Metge: poder, corrupció, intrigues i literatura a l’Edat Mitjana, "Sempre, pio lector, seràs un ase": fer literatura al Barroc català, Barcelona: una construcció literària, Parlem llengües o dialectes?. Al segon quadrimestre: Què podem saber del nostre passat lingüístic a través del present?, El mètode loci o els palaus de la memòria. Els interessats poden posar-se en contacte amb la prof. Àngels Massip: <amassip@ub.edu>.