Beca Segimon Serrallonga per a l'ampliació d'estudis a l'estranger (2017)

23/03/2017 - 08:15 - 21/04/2017 - 14:00

L’Ajuntament de Torelló convoca anualment una beca per a l’ampliació d’estudis superiors en universitats estrangeres, tant de postgrau o màster, com de doctorat.

La convocatòria s’adreça a persones titulades o a estudiants de darrer any d’una titulació de les àrees d’Humanitats, Arts, Ciències Socials i Ciències de l’Educació, que hagin cursat o cursin els
estudis en alguna universitat o en algun centre d’educació superior dels Països Catalans.

S’obre la convocatòria el dia de la seva publicació i es tanca el dia 21 d’abril de 2017.

L’Ajuntament de Torelló compta amb la col·laboració de la Xarxa Vives d’Universitats i l’Aula Segimon Serrallonga de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya en les tasques d’assessorament i difusió.

ENLLAÇ A LA CONVOCATÒRIA

On Promo Block