Festivitat del Beat Ramon Llull (URL)

Inici
Fi

Facultat de Filosofia de Catalunya (URL).
Edifici del Seminari Conciliar de Barcelona. Saló d'actes.
c/ Diputació, 231.

La Facultat de Filosofia de Catalunya (URL) us convida a l’acte acadèmic que se celebrarà el dia 5 de desembre amb motiu de la Festivitat del beat Ramon Llull, patró de la Universitat. L'acte, presidit pel rector magnífic de la Universitat Ramon Llull, Dr. Josep M. Garrell i Guiu, comptarà amb les intervencions següents: Dr. Jaume Aymar i Ragolta, degà de la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull. Dr. Óscar de la Cruz Palma, professor agregat de la Universitat Autònoma de Barcelona, que presentarà la conferència "Ramon Llull sadollat per les fonts àrabs". Dr. Armando J. Pego Puigbó, professor catedràtic de la Facultat de Filosofia de la URL i director de la Revista Comprendre, que presentarà les publicacions de la Facultat de Filosofia de Catalunya. A més, hi haurà un interludi musical a càrrec d’Hairun (Núria Cervera, Joan Miró i Javier Bustamante).

Cal confirmar l'assistència
e-mail: facultat@filosofia.url.edu
Díptic de l'acte: https://www.filosofia.url.edu/sites/default/files/diptic_festival_beat_ramon_llull_2018.pdf