Patrizio Rigobon: “La traducció vèneta del Llibre de les bèsties”

Inici
Fi

Sala de professors, Edifici Josep Carner, 5è pis.

Primera sessió de l'any 2016 del Seminari de Literatura i Cultura de l'Edat Mitjana i l'Edat Moderna (SLIMM). Es tracta d'un fòrum universitari de debat sobre la recerca en curs a propòsit dels textos d’àrea catalana produïts entre els segles XIII i XVIII i del context literari i cultural medieval, renaixentista, barroc i il·lustrat. Integren el SLIMM un grup de professors de literatura medieval i moderna de la UB i d’altres universitats catalanes, membres dels projectes d’investigació de la UB i doctors  i estudiants de tercer cicle vinculats als àmbits temàtics del seminari. D’ençà de la seva fundació ha convidat investigadors consolidats o en formació, fonamentalment d’universitats de l’àmbit català, però també de procedència internacional.