Jornada-taller sobre l’ensenyament de la pronunciació: Eines, recursos, estratègies i experiències ​en l’ensenyament del català

divendres 18-12-2015/17:00
Aula Capella, Universitat de Barcelona
Organitzador
Josefina Carrera-Sabaté i Clàudia Pons-Moll (juntament amb Jesús Bach Marquès)

El grup d’innovació docent FONCAT del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona organitza una segona jornada dedicada a l’ensenyament de la pronunciació del català, en aquesta ocasió amb el títol “Eines per a l’aprenentatge del català com a L2 i LE”. Aquesta jornada és continuadora de la que es va organitzar ara fa dos anys amb el títol “L’ensenyament de la pronunciació del català. Eines, recursos i estratègies”, la qual va assolir un gran èxit d’assistència. Amb aquesta jornada, que tindrà lloc el dia 15 de desembre a l’Aula 111 de l’Edifici Històric, s’hi discutiran diferents estratègies i mètodes encaminats a millorar l’ensenyament del català com a segona llengua i com a llengua estrangera, tot posant l’èmfasi en la pronunciació i la prosòdia. La jornada comptarà amb la participació de reconeguts experts en aquest àmbit i amb contribucions de grups de recerca i d’innovació docent que estan treballant des d’aquesta perspectiva. Va adreçada sobretot a professors de català com a llengua estrangera i a professors de català per a adults, però també a estudiants i professors universitaris, mestres, professors de secundària i batxillerat de l'àmbit català, i es preveu que tingui aplicacions tant en l’àmbit de la docència com en l’àmbit dels mitjans de comunicació.