Presentació de la Col·lecció Figura a València

Presentació de les darreres novetats de la Col·lecció Figura.

Col·lecció Figura
divendres, 19 novembre, 2021 - 19:00 a 21:00
Lloc:

València, 19 de novembre de 2021 19:00 hores Trinquet Pelayo

Presentació de les darreres novetats de la Col·lecció Figura (EdicionsUB)

Antoni Martí Monterde, Teresa Rosell Nicolás (eds.): El comparatisme en els escriptors catalans. La literatura comparada a Catalunya

Victor Klemperer: Cultura / El vell i el nou humanisme

Túa Blesa: Maurice Blanchot. La pasión del errar

Joseph Jurt: Assaigs d’història comparada dels intel·lectuals

Figura Literatura Comparada en l’Espai Intel·lectual Europeu

La Col·lecció Figura d'edicions UB és una iniciativa editorial del Grup de Recerca Literatura Comparada en l’Espai Intel·lectual Europeu, de la Universitat de Barcelona. El seu propòsit és anar alternant tres tipus de llibres: la recuperació de textos desconeguts o oblidats de la Història de la Literatura Comparada, la publicació dels resultats de la recerca col·lectiva del Grup i en col·laboració amb el MUHBA, i la publicació de nous títols d’autors contemporanis.

"

Una universitat és la ciència organitzada en la seva plenitud i en la seva llibertat completes. Joseph Texte (1897)

Més informació: http://www.edicions.ub.edu/articulos.aspx?modo=c&fam=FIGURA